Halaman

Subscribe Twitter

Monday, December 6, 2010

OMG... mama kena tag

Terkejut mama masa baca shoutmix mama tadi. Someone tagged me... Wow.. this is my first time tagged by someone. Mama ucapkan terima kasih pada nina kerana tag mama. Kenalah mama jawab soalan cepugangsa nina ni...



Mama mula dengan lafaz BISMILLAHIRAHMANIRAHIM. Dah lama mama tak jawab soalan peksa ni....

Ape yang paling penting dalam hidup korang?
Tentulah keluarga, work, friends and myself

Bende terakhir korang beli gune duit sendiri?
Langsir murah kat Tesco... nak jimat...

Adakah korang bercinta sekarang?
Hahahahaha.... cinta mama kat papa sentiasa hangat

Berapa lama korang akan mencintai kekasih korang?
Selagi daya

Dimana korang jumpe kekasih korang?
Best soalan ni... mama sebenarnya jumpa papa first time because of wrong number.... hehehehe...

Novel/buku/majalah terakhir korang beli?
Aniqah

Antara mak dan ayah mane korang lagi mesre?
Dua-dua pun sama.

Namekan orang yang betol2 korang nak jumpe?
Ibu mama kat Sarawak

Namekan tempat yang betol2 korang nak pergi?
Mekah

Pilih satu, peluk atau cium?
selalunya papa bagi semua... oopppssss

5 lagu yang bermakna dalam hidup korang?
Mama suka semua lagu kumpulan Alleycats

Bila tarikh lahir korang & kat mane korang sambut tahun lepas?
10 Ogos... tak celebrate pun... sibuk keje

5 orang yang korang nak tag

orang bertuah yang MAMA tag:
CKYNWAN
EYRA
HONEYBEE


4 comments:

cKyN WaN said... [Reply to comment]

ops.dah kena tag. hehe okay nanti kelapangan sy buat

honeyvsbee said... [Reply to comment]

salam bee dah pernah buat ni...huhuhu nanti bee kuarkan entry tu lagi.. TQ mama :)

Lulus Sutopo said... [Reply to comment]

Salam Ziarah dan sukses selalu
Happy Blogging

mama said... [Reply to comment]

thanks...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...